Welkom terug

In onze vernieuwde winkel

Onze winkel werd helemaal vernieuwd. En is weer open voor publiek. Maak alvast een afspraak voor kleur, behang of verfadvies via e-mail.


Veiligheidsmaatregelen bij afhaling en bezoek in de winkel.

We zijn blij om je terug vanuit onze vertrouwde omgeving bij te staan met het juiste advies voor je verfklus. Hierbij stellen we jouw veiligheid en die van onze medewerkers voorop. Bedankt om de voorschriften nauwkeurig op te volgen:

 

 

 

 


Heb je vragen?

Geen probleem. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen.
Vind snel een antwoord op je vraag op deze pagina.


Op zoek naar het juiste product?

Heb je advies nodig in jouw zoektocht naar het juiste product?

We helpen je de juiste verf en toebehoren vinden door je een aantal vragen te stellen. Doorloop de verfwijzer stap voor stap en vind de meest geschikte producten om aan de slag te gaan.

> Vind het juiste product

Heb je vragen?

Bekijk hier de meest gestelde vragen voor een snel antwoord.

 

 

 

Kan ik ook voor behangpapier terug terecht in de winkel?

Vanaf 2 juni kan je opnieuw terecht in de winkel voor behangadvies. Maak eerst een afspraak via e-mail

 

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen via de webshop.

Vind je niet onmiddellijk een oplossing? Probeer dan tussen 9:00 en 17:00u doorheen de week eens de de online chat linksonder deze pagina. Een van onze medewerkers doet z'n uiterste best om je zo snel mogelijk doorheen de webshop te begeleiden.

Ik heb geen e-mail ontvangen waarin mijn bestelling is bevestigd. Wat nu?

Een bevestiging van je bestelling kan een tijdje op zich laten wachten, maar zou niet meer dan een half uurtje mogen duren. Zit de mail ook niet in je spam-folder en ben je zeker dat je geen fout e-mailadres hebt gebruikt, stuur dan een e-mail met jouw naam, voornaam, besteldatum en e-mailadres naar info@colora.be.

Kan ik de status van mijn bestelling raadplegen?

Bestelde je 3 werkdagen geleden en heb je je pakketje nog steeds niet ontvangen? Stuur een e-mail naar je winkel voor meer info over de status van je bestelling.

Ik heb een fout e-mailadres ingegeven tijdens mijn bestelling. Wat nu?

Je kan het e-mailadres bij je bestelling niet wijzigen. Wil je alsnog dat je e-mailadres wel correct wordt genoteerd in ons klantenbestand, stuur dan je naam, voornaam, besteldatum en e-mailadres via e-mail naar je winkel. Zij passen je e-mailadres aan.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan je bestelling annuleren door contact op te nemen met de door jou geselecteerde colora-winkel, vermeld op je bestelbevestiging. Let op: een bestelling annuleren kan enkel indien het om retourneerbare artikelen gaat. Meer info hierover vind je op deze pagina.

Ik vind mijn verfkleur niet terug in de webshop.

Praktisch alle verven kan je in alle kleuren bestellen. Vind je toch je kleur niet terug? Stuur dan een e-mail met jouw vraag naar de winkel in je buurt. Het is momenteel erg druk door het enorme aantal online bestellingen, maar ze doen hun best om je zo snel mogelijk antwoord te geven.

Ik vind het product dat ik zoek niet terug in de webshop.

Het zou kunnen dat het product dat je zoekt niet meer beschikbaar is of veranderd is van naam. Stuur een e-mail met jouw vraag naar de winkel in je buurt. Het is momenteel erg druk door het enorme aantal online bestellingen, maar ze doen hun best om je zo snel mogelijk antwoord te geven.

Is het, nu de winkels niet open zijn, mogelijk om kleurwaaiers, behangboeken of machines uit te lenen via levering aan huis?

Het via levering aan huis uitlenen van materiaal is geen bestaande service. Ook nu tijdens de sluiting van de winkels en de enorme drukte door online bestellingen is dit helaas niet mogelijk.

TOP