Levering aan huis

Besteld op weekdagen vóór 12u, twee werkdagen later geleverd.

Plaats je tijdens weekdagen een bestelling vóór 12u ’s middags en kies je voor levering aan huis, dan wordt die twee werkdagen later (maandag t.e.m. vrijdag) geleverd. Een officiële feestdag (in België of Nederland) wordt niet als een werkdag gezien en zorgt voor 1 extra dag levertermijn indien ze op maandag t.e.m. vrijdag valt. Plaats je je bestelling tijdens het weekend, dan wordt ze op maandag klaargemaakt en kan je ze op woensdag bij je thuis verwachten.

Bovenstaande regeling geldt voor de meeste producten op onze e-shop. Voor sommige gevallen (vb. behang of muurstickers) geldt een langere levertijd.

Wat als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis? Dan zal de postbode een briefje in de bus steken met het adres van het postkantoor of postpunt in jouw buurt waar je jouw bestelling kan gaan ophalen. Neem dit briefje zeker mee naar het postkantoor.

De postbode zal je bestelling dus niet in weer en wind voor de voordeur achterlaten.

Opgelet, jouw pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum .

Mijn bestelling is in een postkantoor of postpunt aangekomen. Wat nu?
Zodra jouw bestelling is toegekomen zal je een e-mail of sms van bpost ontvangen. Vergeet je identiteitskaart niet mee te nemen als je jouw bestelling gaat ophalen.

E-mail: Druk de e-mail af en neem hem mee naar het postkantoor. Mogelijk vragen ze in het postkantoor naar de barcode die je in de e-mail terugvindt.

SMS: Via sms word je op de hoogte gehouden van de levering .

Opgelet, jouw pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het gekozen postkantoor of postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum .

Kan ik mijn bestelling volgen?

Koos je voor leveren aan huis en wil je jouw pakket volgen? Van zodra je zending verwerkt is en de aanmelding bij de transporteur is gebeurd krijg je een email waarin je een trackingcode en -link terugvindt waarmee je jouw pakje kan traceren.

Welke leverkost rekenen wij aan?

Bij leveren aan huis in België rekenen wij een leverkost van €5 aan ongeacht de grootte van de bestelling. Leveringen aan huis in Nederland via www.colora.nl kosten €6,95, ongeacht de grootte van de bestelling.

Bijzondere situaties - Artikel niet voorradig

Het kan - heel uitzonderlijk - voorvallen dat je bestelling of een deel ervan niet voorradig is. In dat geval word je telefonisch op de hoogte gebracht en wordt er samen naar een oplossing of een latere afhaaldatum gezocht.